–
Amadeus Gand 2
Gouden Leeuwplein 7
9000 Gand
7 jours ouvert:
du lundi au jeudi – 18:30 – 23:00
vendredi et samedi – 18:00 – 24:00
dimanche 12:00 à 14:00 et 18:00 – 23:00
Téléphone: +32 (0)497 495 105
Réservation préférable online.
Seulement jour fermé le 24 Décembre
Pour le Festival de Gand et de Noël, faites défiler légèrement inférieur pour plus d’informations.
31 décembre uniquement sur réservation à 19h00 avec un menu complet du soir.
|
Pour plus d’informations, les médias sociaux et plus, visitez notre page néerlandais.
PhotosSur la carte
BVBA The Ones
BE0421965638
Gouden Leeuwplein 7
9000 Gand
Questions, suggestions ou commentaires sur le site: webmaster@amadeus-resto.be
Beste,
Daarjuist gereserveerd via de website…
Persoonlijk vind ik dit allesbehalve klantvriendelijk. Telefonisch reserveren zou moeten kunnen!! Niet iedereen beschikt immers over de mogelijkheid om electronisch te reserveren…
Dit is alvast een minpunt die jullie goede reputatie schaadt…
In het vervolg zal ik ook niet meer zo reserveren, het menselijke contact op restaurant is ook belangrijk, anders kun je evengoed naar een drive-inn gaan.
Mvg,
Kurt
Beste Kurt,
Ik heb u vanmorgen aan de telefoon gehad en gevraagd om online te boeken voor morgen.
Telefonisch reserveren kan zeker en vast nog maar dan enkel op de dag zelf, vandaag dus.
Waarom neem ik geen reservaties aan voor andere dagen?
Omdat ik er zelf geen zicht op heb of er wel of niet plaats is.
Mijn agenda staat eigenlijk online, ikzelf ben niet constant online 🙂 Mijn agenda is door iedereen te zien, aanpassingen kunnen gebeuren, annulaties kunnen gedaan worden…
80% van de boekingen gebeurt online, gemiddelde van 1000 bezoekers op onze webpagina per dag.
Gemiddelde van 90 online tafelreservaties per dag.
Ik zou direct een overboeking hebben moest ik de telefonische reservaties niet voor vandaag erbij nemen zonder online te kijken, wat dus vanmorgen geen mogelijk was bij mij.
Voor ieders bestwil, zowel voor ons als de klant moeten wij daar strikt in zijn.
Ik bekijk ‘s morgens de reservatielijst voor de dag zelf en heb dan een héél duidelijk overzicht wat er nog mogelijk is die dag.
Had u morgen gebeld, had ik U kunnen zeggen wanneer er plaats was maar dan was het waarschijnlijk al te laat om jullie een tafel te geven door een online volgeboekt restaurant.
Bij deze een hopelijk verhelderend antwoord op uw vraag.
Tot morgen!
Met vriendelijke groeten,
Bogaert Jarno
Manager Amadeus II
Beste
Is het mogelijk om vanavond een tafel te reserveren voor 4cts omstreeks 19u
Mvg Dennis
Beste Dennis.
Op onze pagina http://amadeus-resto.be/reservatie/ staan alleen nog de beschikbare tijden vermeld op de dag van de keuze.
Zoals er voor vanavond tot 21:30 voor 4 personen allen dan en later beschikbaarheid is.
Het resterende is volgeboekt.
Op dit moment heeft U wel mogelijkheden bij Little Amadeus (aan de vooruit) indien U net te laat bent zal dan pas 20.30 de eerste tijd zijn voor de beschikbaarheid.
Hopende U zo voldoende geïnformeerd te hebben,
Met vriendelijke groet,
Team Amadeus – Ben
Hoi. Ik nam effe de reacties door en jullie respond is telkens super. Uitstekend ik ben namelijk ook heel tevreden. Heb nu voor de eerste keer gereserveerd want de vorigz keer warennjullie volboekt helaas. Dus tot morgen mvg bjorn
Dank je wel Bjorn
Altijd leuk een toffe positieve reactie te lezen.
Dat volgeboekt, het gebeurd erg regelmatig, zoals meeste al weten weekeneden zijn « ruim vooraf noodzakelijk » maar ook in de weekdagen wil het wel eens « gepast » zijn.
Bjorn, leuk dat je morgen komt, ons team zal je hartelijk ontvangen.
Eet smakelijk
Team Amadeus – Ben
Hallo zou graag reservering v 9 jan 2016 v 5 personen willen annuleren. stond op naam v hendrick of Peetermans. Dank u.
Beste
Wij hebben dit verwerkt.
Graag tot een andere keer.
Met vriendelijke groet,
Ben
Hallo ,
Ik wou eens navragen of jullie toevallig nog een nieuwe collega zoeken ik wil heel graag werken in de horeca en ik dacht misschien is amadeus wel iets alvast bedankt
Mvg
Kiana Foncke
En hebben jullie geen nummer dat ik jullie eens kan bellen das misschien makkelijker dan het via dit te doen alvast bedankt
Beste Kiana,
Gebruik aub even ons formulier online, http://amadeus-resto.be/werken-bij-amadeus/ we zullen dan in de geschikte plaatsen Uw sollicitatie verdelen en zullen de managers op de hoogte gesteld worden hiervan, eventueel U uitnodigen voor een gesprekje.
Beste welke betaalmiddelen zijn er ? Aanvaarden jullie ook elektronische maaltijdcheque
Hallo Demi,
Wij aanvaarden geen maaltijdcheque (papier/elektronisch) evenals geen American express, wel hebben we Bancontact (pinnen), Maestro, Visa en Mastercard, nagenoeg iedere vorm kan dus betaald worden hiermee.
En natuurlijk ook gewoon contant geld in Euro´s kan ook.
Hi, would like to know if take-away is available at Amadeus Ghent 2 ?
Hello
Yes all of our restaurants will give the take-away, best to call to order them before.
Thank you
Good Afternoon,
We had a wonderful time at New Years Eve in you restaurant in 2015.
Have you got your New Years Eve 2017 prices out now, so we can book online with you please ?
Thanks,
Hilary.
Hello.
We will do the « new years eve 2017 » menu online before septembre 20, 2017
Thank you.
Wij zouden graag met 2 personen op 31 december 2017 gebruik maken van het diner.
In Amadeus 2 in Gent.
Graag uw reactie,
R van Eerd
Beste ,
U kunt de reservatie maken op de reservatiepagina.
u krijgt een bevestiging van het systeem.